четверг, 26 марта 2020 г.

Тема : Сталий розвиток

для 1-А л/с



Викладач      
Сергеєва С.М.
Предмет
Громадянська освіта . 1 курс. Група 1-А/л;
Дата
26.03.2020
Тема 8
Сталий розвиток


СХЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
Сталий розвиток – загальна концепція про необхідність балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь, включаючи їх потребу в безпечному і здоровому довкіллі.
Сьогодні гармонія людини з природою порушилася, тому нарівні з екологічними факторами зявилось спеціальне поняття – антропогенний фактор.
Антропогенні фактори:
1.       Зростання виробництва
2.       Зростання чисельності населення;
3.       Науково-технічна революція;
4.       Скорочення видового складу біосфери;
5.       Забруднення навколишнього середовища



Глобальні екологічні проблеми людства:
1.      Глобальне потепління
2.      Руйнування озонового шару
3.      Зміна складу атмосфери
4.      Зміна клімату
5.      Зменшення площі лісів
6.      Зникнення видів у біосфері

Завдання:
І. Прочитати підручник стор 130-132 за посиланням:
ІІ. Доповнити речення, опишіть власну поведінку у наведеній ситуації:
1.      Коли я думаю про природу, мені спадає на думку ……………..
2.      Найбільшою екологічною проблемою, на мою думку, є……………..
3.      Якщо б мені вдалося вирішити одну екологічну проблему , це було б …..
4.      Коли я бачу , як на вулиці викидають сміття, я думаю…….
5.      Якщо хтось жорстоко поводиться з тваринами……….
6.      Якщо б планета була в моїх руках , то я б …………..
Відповіді пишемо у документі Ворд та надсилаємо на пошту: 977577@ukr.net
Сьогодні до 16.00.

Комментариев нет:

Отправить комментарий